5 Mei 2024 - Weer naar huis

5 mei 2024 - Uithoorn, Nederland

5 Mei 2024

Als we vandaag uit het raam van onze slaapkamer kijken zien we grote plassen buiten. Waarschijnlijk is het vannacht flink tekeer gegaan, maar daar heb ik (en Erik ook niet) niets van gemerkt.

Het is nu wel droog en zwaar bewolkt. Toch piept af en toe de zon er doorheen. Maar tijdens het ontbijt beslissen we toch dat we vandaag naar huis gaan. We mogen tot morgenochtend blijven, maar eigenlijk hebben we alles wat we wilden zien gezien en aangezien het weer wisselvallig is, vinden we het ook wel fijn om rustig aan alles in te pakken en dan vandaag naar huis. Dan kan ik morgen weer aan het werk en hou ik een vrije dag over. Op het werk zal het vast nog steeds druk zijn en kan ik een extra dag ook wel gebruiken.

We lunchen weer met een lekker gebakken eitje en daarna gaan we langzaamaan inpakken. Rond kwart over 3 rijden we weg, dumpen de sleutels in de brievenbus bij de receptie en dat was het dan. Het is hier mooi, zeker om te fietsen, maar een weekje is genoeg.

IMG_0348

We rijden bij Meppen de grens over richting Emmen, vlak daarna stoppen we om even de meegebrachte koffie te drinken en bij de benzinepomp te plassen. Helaas regent het een beetje en moeten we in de auto de koffie nuttigen. Als we weer op weg gaan breekt wel de zon door, maar niet veel later regent het ook weer. Ook in Nederland is het blijkbaar wisselvallig. Rond 7 uur zijn we thuis en hebben maar even voor het gemak patat gehaald. Het is wel weer fijn om thuis te zijn.

Reis naar huis

Dit was het dan weer voor de reislogger. Bedankt voor het meelezen en tot de volgende vakantie!

1. Janny en Peter:
    6 mei 2024
    Leuk dat we weer een weekje met jullie mee mochten op vakantie. Het was een mooie omgeving en volgens ons ook heerlijk rustig. En nu weer aan het werk.?…..?
    Tot ziens,
    Janny en Peter
  2. Harry:
    6 mei 2024
    Oeps, lees ik het net te laat om jullie nog een goed thuisreis te wensen. Nou ja, dan: WELKOM THUIS! En bedankt voor een enerverend reis-dagboek!

Jouw reactie