16 oktober - naar huis

16 oktober 2023 - Rome, Italië

Vandaag lekker rustig de ochtend door gekomen. Rond 11 uur checken we uit om dan met de metro en de trein naar het vliegveld te gaan. Ook nu nemen we de tijd zodat ik niet hoef te stressen 🙃

IMG_4269

We zijn net op tijd weg uit Rome, want in de trein zien we al de eerste druppels op de ramen en vanavond zou het echt hard gaan regenen. Zo is tenminste de voorspelling. De temperatuur is nog wel boven de 20.

Op de luchthaven aangekomen om 5 over 12 en na wat zoeken zijn we toch al even over half 1 door security. Lekker vlot hier en de douane mensen zijn niet van die snauwerige types gelukkig.

Effe koffie en een broodje en dan wachten tot we aan boord mogen. Ondertussen speelt er een jongen op de openbare piano in de hal. Hij krijgt applaus want het is aangenaam om naar te luisteren.
Het was een prachtige moeder/dochter reis en hopelijk niet de laatste. Maar nu wil ik toch ook wel weer naar huis, waar Erik ons op Schiphol op zal staan te wachten... 💋

1. Janny en Peter:
    16 oktober 2023
    Hele goede thuisreis en jullie kunnen inderdaad terug kijken op een hele mooie stedentrip.
    Groet van ons ook aan Erik en Vincent.
    Janny en Peter.