Donderdag 24 Augustus (USA) / Vrijdag 25 Augustus (NL) - Weer thuis

25 augustus 2017 - Uithoorn, Nederland

En hier dan het laatste verhaal alweer van onze blog.

Woensdagavond gaan we nog een laatste keer uit eten. Aan de overkant van het hotel zit een Mexicaanse familierestaurant. Als we binnenkomen ziet het er meteen heel leuk uit. Heel anders dan de buitenkant deed vermoeden, maar de taxichauffeur die ons 4 weken geleden van de luchthaven naar het hotel bracht, had DSC02146ons deze aangeraden. Binnen was een gezellige bar, met daarachter het restaurant. Overal ballonnen en gezelligheid. Manon en Vincent beginnen met een soepje en Erik en ik hebben een salade. Dat hoorde bij elk gerecht. Daarna hadden we allemaal iets anders, geen idee meer wat, maar het was best lekker. Alleen vonden we het jammer dat de bijgeleverde bonen helemaal vermalen waren. Misschien iets Mexicaans?

Dan weer terug naar het hotel en onze laatste nacht in LA vangt aan. We slapen allemaal goed en staan iets later op dan normaal. Donderdag rond 9 uur gaan we naar beneden voor het ontbijt, waar we lekker lang over doen. Rond half 11 staat de shuttel klaar die ons dan weer naar het vliegveld brengt. Het hotel ligt er maar een minuut of 10 vandaan. Het inchecken en de douane gaan hier weer vlot en we hebben zelfs tijd om een broodje en koffie te drinken. Vincent neemt zelfs wat kippeboutjes van de KFC (zijn favoriete keten volgens mij).

De vlucht vertrekt wat later omdat de vorige aankomst wat vertraagd was. Maar hij zou het weer inhalen, zei de piloot. We krijgen vlak na het opstijgen een maaltijd en dan gaat het licht uit en is het de bedoeling dat je gaat slapen. Behalve DSC02151Erik, hebben Manon, Vincent en ik niet echt veel geslapen. Zo'n beetje 2 uur voor aankomst gaat het licht dan weer aan in de cabine en krijgen we een ontbijt. We landen om 10 over 9, en is het alweer vrijdag. Dat was op tijd, maar helaas is het op de polderbaan, dus nog 10 minuten tot een kwartier taxiën. De koffers komen ook allemaal aan en onze auto staat ook nog ongehavend op lang parkeren op Schiphol.

Thuisgekomen heeft de buuf alle post en kranten netjes gesorteerd en leven de overgebleven planten ook nog. En een welkomst bloemetje, kaartje en ook nog een kaartje van de overburen. Wat wil een mens nog meer.......

Alles is dus goed gegaan, wat een fijne vakantie was dit. Hopelijk blijft het nog lang in ons geheugen.

1. Corryhalsema:
    25 augustus 2017
    Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen. En nu maar teren op de fijne herinneringen van een super vakantie. Amerika heeft zoveel moois. Voor nu groetjesuit Rolde
  2. Leon:
    26 augustus 2017
    Welkom thuis! Het is weer voorbij, maar gelukkig hebben jullie de foto's nog :)
  3. Annemiek:
    4 september 2017
    Hè, hè, eindelijk een reactie van ons. We hebben genoten van jullie reisverhalen en foto's. Weet zeker dat jullie deze reis niet gauw gaan vergeten. Op naar de volgende zomervakantie!
    R. en A.