26 Juli 2019 - Twee vakanties komen samen

26 juli 2019 - Trois-Ponts, België

Vandaag was het toch weer een warme dag, maar wel goed uit te houden. Het kwik bleef waarschijnlijk ergens rond de 38 graden hangen. In de loop van de dag zagen we in de verte (want we zitten toch wel bovenop een heuvel) de onweerswolken gevormd worden. Zou het vandaag dan eindelijk flink gaan onweren?

Na de lunch krijgen we het bericht van Vincent dat ze in de loop van de middag in Stavelot denken aan te komen. Na boodschappen doen halen we ze om kwart voor 4 op. Ook voor hen was vandaag een veel betere dag om te lopen dan de afgelopen dagen. We hadden al een beetje "afgesproken" dat als ze in de buurt waren, het misschien wel leuk zou zijn als ze bij ons zouden komen eten en slapen. En vandaag was dus die dag.

DSC05065

Na verhalen uitwisselen en lekker wat drinken, Haske en Vincent douchen even lekker, er wordt een spel gespeeld en we gaan daarna met z'n vijven buiten eten. Haske en Vincent doen daarna (met de hand) nog even hun was. Dat is natuurlijk ook veel fijner dan op een camping. Hier hebben we emmers, droogrek en dat soort dingen.

Het huisje is eigenlijk maar voor 4 personen, dus het wordt even passen en meten met slapen, maar daar komen we vast wel uit. Haske en Vincent zijn ondertussen wel wat gewend. Gezellig de familie voor even weer bij elkaar......

Het onweer trouwens: hebben we wel gehoord, maar wederom maar een paar druppels gevallen en verder niets. Het maakt dagelijks omtrekkende bewegingen om ons heen blijkbaar. In de tour de France hadden ze sneeuw, dus dan heb ik toch maar liever warmte.

1. Janny en Peter:
    27 juli 2019
    Gezellig weer eens met elkaar te zijn. De hoge temperatuur dwingt je om alles een tandje lager te doen. We zijn overigens benieuwd hoe de route van Haske verder verloopt.
  2. Harry Dijkland:
    27 juli 2019
    Leuk, toch nog iedereen bij elkaar!