23 Juli: Dag voor vertrek

23 juli 2020 - Uithoorn, Nederland

Onze alternatieve vakantie staat voor de deur, morgen vertrekken we richting Duitsland.

We zouden eigenlijk naar Wales en Ierland gaan, maar Corona stak daar een stokje voor. Ik had me ook erg verheugd op ons geboekte boottocht naar "Skellig Michael": een eiland aan de west kust van Ierland. Op de dag dat we dat zouden doen (ergens half juli) was het mooi weer en maar windkracht 2. Wat een bof had dat geweest. Nou, hopelijk boffen we de volgende keer dat ook zo, als we weer boeken.

Ik moet vandaag nog werken en heb aan het eind van de middag ook nog een jaarlijks onderzoek in het AMC. Maar gelukkig kan ik mijn werk goed afronden, dus een mooi moment om op vakantie te gaan.

Al de hele week liggen overal in huis stapeltjes die straks in de koffers mee moeten en lijstjes van dingen die we vooral niet moeten vergeten.

En nog heb ik bij vertrek altijd het knagende gevoel dat we iets heel belangrijks vergeten zijn. En dat is gelukkig bijna nooit zo.

Spannend. Tot de volgende blog dan maar.