1 augustus - Dagje binnen

1 augustus 2022 - Goslar, Duitsland

Als we vandaag opstaan dan miezert het buiten. Erik gaat door de miezer de broodjes halen, want ook hier is de supermarkt en de bakker dichtbij. Dat is wel lekker als het op loopafstand is. Hoewel het niet leuk is als het regent, maar hij wordt gelukkig niet heel erg nat.

Tijdens het ontbijt zien we al blauwe luchten komen, maar al gauw gaat het toch weer miezeren en uiteindelijk regenen. We besluiten de ochtend dan maar binnen te blijven. Erik en ik halen boodschappen en als de zon doorbreekt is het best warm. Maar tijdens het lunchen begint het alweer te regenen en we pakken de boeken maar op die we meegenomen hebben voor dit soort dagen.

DSC08375En..... we gaan het nieuwe spel spelen, dat Manon voor haar verjaardag heeft gekregen: "Ticket to Ride - Europe". Hartstikke leuk spel zo blijkt, hoewel ik flink heb verloren. Erik werd tweede en Manon was de winnaar! Nu we weten hoe het gaat, kunnen we de volgende keer misschien meer tactisch spelen...haha.

Daarna maar aan de borrel en ik denk dat dit de enige regendag voor ons wordt, want er staat heel wat heet weer op het programma geloof ik.

Bij gebrek aan natuurfoto's vandaag, dan maar wat foto's van het huis.

1. Janny en Peter:
    2 augustus 2022
    Carhy, je hebt het nieuw spel verloren., Eindelijk gerechtigheid.
  2. Harry:
    2 augustus 2022
    Leuk zo'n inkijkje: ruim en luxe appartement, netjes, mooi.