Zaterdag 29 juli: We halen de camper op.

29 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De bedden waren prima van het hotel, maar toch heb ik niet zo heel veel geslapen. Tenminste zo voelde het. Maar we zijn allemaal tot half 7 blijven liggen. De douche was ook prima en daar hebben we allemaal gebruik van gemaakt. En rond 8 uur zitten we dan aan het ontbijt. In de ontbijtzaal is het flink druk, maar het liep goed door. We hadden een tafeltje, en er was geklutst ei, warm vlees (soort hamburger), fruit, yoghurt, zoet beleg, toast en je kon zelfs je eigen wafels maken.  DSC00129Even terug naar de kamer, alles weer in de koffers en om stipt 9:00 uur werden we opgehaald door een luxe MPV om ons naar Cruise America te brengen. Ongeveer 20 minuten later zijn we daar en zijn enige klant op dat tijdstip. We zijn nu ook heel blij dat we de “early bird” hebben genomen, want daardoor was het heel rustig en mochten we al in de ochtend de camper halen. Een uur later rijden we weg en is de camper nagekeken, uitgelegd en alles is ingeruimd. De koffers nemen we ook maar gewoon mee, want we hebben een “garage”. Zo noem ik het ruim wat van buiten bereikbaar is en best groot is. Dus daar kan alles makkelijk in. Ook raakt Erik aan de praat met een blonde Duitse mevrouw die ons (voor 5 euro) haar overgebleven spullen verkoopt (wat lucifers, chemische zooi voor de WC, olie, kruiden, etc). Eerst gaan we naar een grote supermarkt “Walmart” en slaan van alles in. We zouden de Uithoornse Schrievers niet zijn als we niet op deze eerste dag al besluiten de plannen te wijzigen. Het is erg druk in LA en Erik moet toch een beetje wennen aan dit slagschip besturen, dus we gaan vandaag de stad uit. DSC00133We rijden richting Annaheim om dan uiteindelijk via de 74 in Palm Springs aan te komen. Onderweg stoppen we af en toe om van de omgeving te genieten en onze benen te strekken, maar het is eigenlijk veel aangenamer om in de camper met airco te verblijven. Rond  half 8 komen we aan bij Palm Springs/Joshua Tree RV park. De camping is bijna helemaal leeg! Het is 37 graden als we later aan het eten zijn (rond 21:00 uur in het donker). Er staat wel een briesje, wat het nog houdbaar maakt. Onze eerste nacht in de camper is een feit.

1. Janny en Peter:
    31 juli 2017
    Fijn dat tot nu toe alles op rolletjes verloopt. Leuk om zo op de hoogte te worden gehouden. Mooie camper hebben jullie volgens Peter had hij makkelijk mee gekund.
    Janny en Peter.
  2. Harry Dijkland:
    31 juli 2017
    Komt dat zien: circus Schriever op toernee in de States.
  3. H.J.C. van Wageningen:
    31 juli 2017
    SCHvierER op uit! geniet ervan.